Porada Dnia ! - Jabłczan Kreatyny

Spis treści

    Rada na dziś: 
    Dlaczego warto zdecydować się na stosowanie Jabłczanu kreatyny w okresie letnim?? 

    Co to jest jabłczan kreatyny:

    Jabłczan kreatyny (tri-creatine malate / TCM; di-creatine malate). Połączenie jednej cząsteczki kreatyny i trzech lub dwóch cząsteczek kwasu jabłkowego w jedną molekułę. Jabłczan kratyny charakteryzuje się lepszą rozpuszczalnością w płynach niż monohydrat kreatyny, a także większą stabilnością chemiczną. Sam jabłczan , bierze udział w przemianach energetycznych zachodzących w ustroju, dzięki czemu uzupełnia działanie samej kreatyny.
    W ogólnym przeświadczeniu jabłczan kreatyny daje mniej spektakularne przyrosty beztłuszczowej masy ciała, zdobyte kilogramy są jednak lepszej optycznie jakości.
    Jabłczan kreatyny stosowany prawidłowo wspomaga wydatnie zdolności wysiłkowe takie jak siła i wytrzymałość siłowa, przyśpiesza przyrost beztłuszczowej masy ciała, jak również przyśpiesza regenerację powysiłkową. Transport kreatyny do komórek mięśniowych potęguje insulina, tak więc jeśli w krótkim czasie chce się uzyskać wysycenie mięśni kreatyną,rozsądnym jest przyjmowanie jej bądź z produktami żywnościowymi zwiększającymi odpowiedź insulinową (są to węglowodany i białka), bądź z odżywkami i suplementami wykazującymi taki potencjał (odzywki węglowodanowe, węglowodanowo-białkowe,).Jabłczan kreatyny występuje przede wszystkim w formie kapsułek, dostępny jest także w formie proszkowej, zarówno w postaci monopreparatów, jak i wieloskładnikowych stacków kreatynowych.

    Warto zdecydować się na stosowanie Jabłczanu kreatyny w okresie letnim ponieważ:
    - Nie daje efektu tzw " Pompy"
    - Dzięki niemu możemy podkreślić nasze mięśnie
    - Zwiększamy siłę i wytrzymałość naszego organizmu
    - Nie zatrzymuje nam wody w mięśniach

    Dawkowanie:

    zależnie od formy preparatu, rodzaju wysiłku i masy ciała stosuje się zazwyczaj jeden z następujących modeli przyjmowania kreatyny:

    - suplementacja cykliczna: 5 - 10g na dobę w 1 - 3 porcjach w ciągu dnia, po 2 - 5g na dawkę. Długość cyklu ok 4 - 12 tygodni

    - suplementacja stała: 0,03 - 0,05g na kg masy ciała, przez dłuższy czas. 

    Zalecane stosowanie jabłczanu kreatyny jest w porach
    -Rannych < na czczo>
    -Przed i po treningu 

    Polecamy produkty takie jak:
    1) http://suplefit.pl/product-pol-323-Trec-CM3-360-kaps.html
    2) http://suplefit.pl/product-pol-128-Olimp-TCM-400-kaps.html
    3) http://suplefit.pl/product-pol-1294-Activlab-TCM-500g.html

    Serdecznie zapraszamy do zakupów.
    Pozdrawiamy 
    Suplefit 

    Polecane

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij